Livrarea coletelor poate fi o problemă pentru mulți dintre noi, dar acum există o metodă mai simplă de a intra în posesia lor – eMAG easybox! Cel mai nou serviciu de livrare pus la dispoziție de către retailer te lasă să alegi tu când anume îți ridici comanda.
⇒ Descoperă serviciul easybox!
Te-ai săturat de așteptat curieri sau stat la coadă la poștă pentru ridicarea comenzilor plasate online? Ei bine, acum ai o nouă opțiune – eMAG easybox! Retailerul online a pus la punct o nouă modalitate pentru ca produsele tale să ajungă la tine cât mai rapid și în timpul tău.
Easybox este exact ceea ce spune și numele – o „cutie” securizată în care-ți este livrată comanda plasată la eMAG, pe care o poți accesa la orice oră din zi sau din noapte, după propriul program. Dacă vrei să afli mai multe despre acest nou serviciu revoluționar, citește mai departe!
Ce este și cum funcționează eMAG easybox?
eMAG easybox este cel mai nou serviciu de livrare implementat de către retailer, care îți permite să-ți ridici singur comanda, la orice oră vrei. Acest sistem este implementat în mai multe locații din țară și implică existența unor locuri de depozitare special amenajate, în care ți se livrează și stochează coletele.
Easybox este prezent momentan în 5 orașe din țară – București, Cluj-Napoca, Timișoara, Constanța și Iași. În fiecare dintre aceste locații există mai multe puncte de livrare a coletelor, mai exact:
- 70 în București;
- 9 în Cluj-Napoca;
- 6 în Timișoara;
- 7 în Constanța;
- 4 în Iași.
⇒ Descoperă serviciul easybox!
Dar cum funcționează eMAG easybox? Atunci când plasezi comanda pe site, alege ridicarea coletului din easybox-ul apropiat de tine – unde îți este mai convenabil. În momentul în care coletul tău ajunge la easybox-ul selectat de către tine, vei primi un cod cu care o să poți debloca sertarul în care este stocat.
Din momentul primirii SMS-ului ai la dispoziție 72 de ore pentru a merge la easybox – la orice oră din zi sau din noapte! Odată ce ai ajuns, nu mai trebuie decât să introduci codul PIN sau să scanezi codul OQ primit pe mail și gata! Deblochezi sertarul și îți ridici comanda! Totul în timpul și în termenii tăi!
Există desigur și câteva restricții la folosirea serviciului eMAG easybox. În primul rând, nu poți să comanzi absolut orice, mai exact doar produse mici și medii, care să poată fi stocate în compartimentele special amenajate. Poți alege atât produse vândute de către eMAG, cât și de către partenerii din Marketplace care livrează prin firma de curierat Sameday. Poți afla această informație direct pe pagina produsului pe care dorești să-l comanzi.
Al doilea aspect ține de plata comenzii, care se poate face doar prin card, online sau atunci când ridici produsele. Întrucât îți ridici singur/ă comanda, fără interacțiunea cu curierul, nu poți plăti ramburs.
Produsele vândute de către eMAG beneficiază de livrare gratuită pentru comenzile de cel puțin 50 de lei. Pentru comenzile sub 50 de lei se percepe o taxă de livrare de 4,99 lei. Produsele vândute de către partenerii din Marketplace eMAG nu intră la această categorie. În cazul acestora, vei găsi costurile de livrare pe pagina fiecărui produs în parte.
Așa cum am mai menționat mai sus, ai la dispoziție 72 de ore de la primirea SMS-ului pentru a-ți ridica pachetul. Oricând timp de 3 zile ai acces la sertarul în care te așteaptă comanda ta. Pe site-ul eMAG este lăsat și un număr de telefon la care poți suna în cazul în care nu poți debloca sertarul atunci când vrei să ridici comanda – 0722250000.
eMAG easybox este un serviciu care oferă libertate clientului, nemaifiind nevoie ca acesta să-ți muleze programul în funcție de curieri, programul de la poștă sau cozi interminabile. Simplu, practic, accesibil. Singurul inconvenient major este limita de dimensiune a produselor pe care le poți comanda folosind această metodă de livrare. Chiar și așa, există o mulțime de articole care se pretează acestui serviciu, pe care te invităm să-l descoperi și tu!
Ciprian a zis
Salut!
Am comandat de pe magazinul on-line eMAG Trade Est Comunications SRL şi pentru prima oara am ales livrarea prin EasyBox eMAG, acesta fiind situat lângă show-room-ul eMAG Iaşi, întrucât aveam drum pe acolo şi am zis să nu mai plătesc curierul, acest serviciu fiind gratis pentru comanda mea.
Am comandat pe data de 10 noiembrie 2019, ora 20:49, de la un magazin partener eMAG Marketplace, un Display cu Touchscreen Xiaomi Mi4i Negru, valoare 129,9 lei.
Astăzi, 16.11.2019, ora 07.39, am primit mesaj pe telefon de la Sameday, că pot ridica coletul până duminică, 17.11.2019, ora 19.30.
În aceeaşi zi, pe la ora 16.30, am ajuns la locaţia EasyBox-ului eMAG, situat pe str. Niciman, nr. 2, mun. Iaşi, jud. Iaşi, unde am scandat codul QR al comenzii de pe E-mail, întrucât touchscreen-ul nu funcţiona ca sa tastez codul PIN primit prin SMS.
Am plătit cu cardul, contactless, după care s-a deschis un dulap, sertar, Locker, din cateogria mare, având nr. 71, aflat în coltul din dreapta sus.
Eram foarte sceptic cu privire la acest serviciu si mare a fost surpriza când am observat că aceea cutie era goală – batea vântu – mi-a căzut faţa.
Plin de nervi am chemat un angajat din showroom-ul eMAG care mi-a spus sa sun la numărul de telefon afişat pe ecran EasyBox-ului.
După 2 apeluri telefoanice la Sameday şi unul la eMAG, mi-au zis că au notat problema şi că se va rezolva, nefiind primul care păţesc acest lucru.
Ulterior, au mai venit clienţi care au găsit coletele în locaţiile deschise de către aparat, le-au ridicat şi nici unul din aceştia nu închideau locaţiile respective şi menţionez acest aspect deoarece la primul apel telefonic către Sameday am fost informat că din aceasta cauză s-a deschis uşa la sertarul meu, că vezi, nu a fost închisă, lucru neadevărat deoarece, am închis-o şi din nou cu scanarea codului QR de pe E-mail, s-a deschis din nou, tot uşa spaţiului cu nr. 71, spaţiu care este din categoria celor mari, lucru dubios, având în vedere dimensiunea redusă a coletului meu (ecran pentru telefon).
Cât am mai stat acolo, plin de spume, am văzut clienţi care ridicau colete mult mai mari, acestea fiind înghesuite în spaţii mici de pe EasyBox.
Dezamăgit maxim de acest serviciu şi nu îl recomand. Nu am încredere în el. Partea urâta e ca banii mi-au fost luaţi de pe card, produsul nu l-am primit şi nu pot să mai repar telefonul în cauza, aveam mare nevoie, altul fiind lăsat în service cu garanţie, tocmai astăzi întrucât m-am bazat pe livrarea eMAG.
Dezamăgit.
Aştept răspuns de la ei pe luni, 17.11.2019, au spus că mă sună ei, şi toate pe timpul meu si pe nervii mei :(( …..
Nati a zis
Nu recomand ridicarea coletului prin EasyBox…Comanda mea a fost ridicata de un alt client. A fost prima si ultima oara cand am solicitat acest serviciu.
Daniel a zis
Am cumpărat de la Emag o brățară fitness Samsung Galaxy Fit 2.Am primit codul pin prin SMS și email.Am introdus codul sa auzit un țăcănit dar ușița nu sa deschis.Am sunat la Sameday și am primit răspunsul curierul nu se poate deplasa în 5 minute.eu nu am pretenții deplasarea curierului in 5 minute Am sunat la Emag am făcut o solicitare pentru rezolvarea problemei și emag a luat legătura cu samdey cu livrare la domiciliuca răspuns din partea Sameday nu a fost eroare clientu a închis ușița și nu a ridicat coletul imposibil nu vine sa cred ce teorie are curierul nu am avut nici un motiv sa îmi bat capul sa sun la Emag la Sameday pentru ce? Nu eram și simplu curierul sa livreze coletul la domiciliu aștept cât durează rezolvarea și livrarea